isteataturk.com

Monday, October 8, 2012

THANKSGIVING

Kanada da sukran gunu.  Dini bir tatil degil.  Harman sonu.  Depolar yiyecek dolunca isler bitip guzel sofra hazirlayip sevdikleri ile kutlama gunu.  Hindi bas yemek.  Esimin ailesi icin bu gunun bizde kutlanmasi bir aile gelenegi adeta.  Menude her zaman hindi, patates pure, turnip puresi (turkcesini bilmiyorum.  Ici kabak gibi portakal rengi, disi mum gibi), bezelye, salata ve kiymali borek.  Ayrica birkac birsey daha olur ama onlar her sene degisir.  Tatlilari gelenler getirir.  Makinami hazirlamistim masanin resmini cekmek icin ancak mesgale arasinda unuttum.  Sadece pastalardan birinin resmini cektim.  Dekorasyani hosuma gitti.

4 comments:

  1. Günaydın, ellerinize,emeğinize sağlık. Çok leziz ve nefis görünüyor. Ayrıca çokda iştah açıcı.

    Saygılarımla..

    ReplyDelete
  2. ama ne mutlu..
    hani bizde ekmeğe buğdaya saygı misali...
    anlamlı kutlama ..

    pastada güzel görünüyor..
    ama sakın yeme..
    çok kremalı :)

    ReplyDelete
  3. Cok halkisiniz. Cok kremali ama malesef uzak duramadim :-)

    ReplyDelete
  4. Ne güzel özel günleri kutlamak...pasta çok güzel süslenmiş,yaratıcı..keyfiniz bol olsun..sevgiler nurşen..

    ReplyDelete