isteataturk.com

Friday, February 8, 2013

KAR ALTINDAYIZ!!! YOKMU KURTARAN?

Bugun ofise gidemedik.  Allahdan evden calisabilme olanagimiz var.  Saat oglen 2, 3 kez kar kuredik ama kar halen devam ediyor.  Hava raporu 25 cm diyor. 

Ben size daha evvel evimizin daimi bebegi olan kopegimiz Toby den bahsetmemistim.  Bugun onun kar icerisindeki halini gorunce aklima geldi.  Onun yuzunden esim kapinin ve garajin onunu temizledikden sonra arka bahcede ona yol kuremek zorunda cunki bir seferinde karin uzerinden inememisti.  Gidip onu diz boyu kar in uzerinden kurtarmak zorunda kalmistik. 

Resimde esim arka bahceyi kurerken.  Masanin uzerindeki kar yuksekligi komik degilmi?  Sonra da Tobymizin resimleri.  Tobynin oyle masum bakisina aldanmayin, bu evin krali o dur.  Arabanin on koltuguna kurulur.  Kendisini insan zanneder.  Cok zeki degildir ama istedigini yaptirmak zorunda kaldiginda isini cok iyi bilir.


6 comments:

  1. Manzara nefis. İstanbul'a öyle kar yağsa eridiği zamanki halini düşünemiyorum. Toby'nin bakışlar çok anlamlı. Size iyi kışlar diliyorum. Alın sıcak şarabınızı karı doya doya seyredin.

    ReplyDelete
  2. Ilhan bey 35 cmi doldurduk o gun. Ertesi gun 3 derece oldu ve gunes karin uzerine parlayinca her yer bembeyaz ve aydinlikti. Manzara o zaman cok daha guzel olmustu. Ancak karlar erimeye baslayinca guzellik bozuldu. Tesekkurler.

    ReplyDelete
  3. Şule'ciğim, bu nasıl güzel bir manzara.
    Yok yok dayanamayacağım, Emel'e de haber versen de ben de uçarak gelsemde, çay demlesekde, kar seyretsek:))

    Bu arada evin kralına bayıldım:) O nasıl bir bakıştır öyle. Sık sık fotoğraflarını bekliyoruz kralın.
    Sevgiler canım...

    ReplyDelete
  4. Heyyficigim, Sicak simitleri kap ve uc gel. Ne guzel olurdu ama!! Insallah birgun olur.

    ReplyDelete
  5. kışın kar yağışına bayılıyorum ve bunu kızlarım anlamıyorlan,ne de olsa izmirde kar mı gördükleri var,ama manzara SÜPER,hele o boncuk gözlüm,maşallah .

    ReplyDelete
  6. ay bu yıl ankara'da böyle kar görmedik.geçen yık martta bile kar vardı bu yl kombiyi kapattık düşün...ama harika fotolar o köpüşü de yerim:)

    ReplyDelete