isteataturk.com

Saturday, February 12, 2011

KOLAY MUFFIN KEK

Sevgililer gunu icin kolay muffin kek sectim.  Hersey hazirdan ama dekorasyonu benden.

Sevgililer gununuz kutlu olsun!!


1 paket cikolatali kek unu (Dr. Oatker)
1 kutu vanilla krema (Betty Cracker)
1 sise kirmizi krema sus (Cake Mate)
  • Paket unu uzerindeki tarife gore pisirin.  Benim aldigim paketing uzerinde 2 yumurta. 1/3 su bardagi su, 1/3 su bardagi siviyag vardi.  Hepsini cirptim.  Muffin tepsisini kagitla kapladim.  12 muffin yapti.  350 derece firinda 20-25 dakika pisirdim.  Birkac saat sogumaya biraktim 
  • Soguyan muffinlarin uzerini hazir vanillali krema ile susledim
  • Tabaga cicek seklinde dizdim
  • Etrafini kirmizi renkli krema ile gecip tek parca havasi vermeye calistim
  • Uzerine plastic kalp dekorasyonu ekledim

No comments:

Post a Comment